17.12.2007

TABANLAR DA BİTTİ


Hele şükür marangozu yakaladım sağ olsun elini hiç bir şeye sürmedi gelen misafirleri ile bol bol sohbet etti bende kendi kendime hadi oğlum iş sana kaldı başla yoksa bir daha yaza anca yakalarsın sezon da açılmış olur 2009 a sarkmadan bitirdim kalan işleri de evde yaparım şimdi sıra 5 lik sandıklarda bayramdan sonraya söz verdi hallederiz dedi bakalım 2008 in kaçıncı ayında biter aslında ben kendi dükkanımda yaparım ama hem küçük hem de soğuk ee başa gelen çekilir Halil in dediği gibi hastalık bulaştı gittiği yere kadar ALLAH bana ömür verdiği sürece devam bu arada biraz tozlandım yaptığım iş çok tozlu değildi biçtikten sonra gruplama yaptım ondan biraz artist gibi çıkmış olabilirim.

4 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Kardeşim şunları bir meydana getirinde görelim artık,kolay gelsin,bu gidişle marangozluğuda öğreneceksin herhalde.

Ali Türk dedi ki...

Ne marangozun varmış be,zaten tüm marangozlar,Bahtiyar abi gibi degilki::))

Kenbiloğlu dedi ki...

Merhaba bende yeni kovan yapıyorum da taban tahtasının altta polen ızgarası var mı net gözükmüyor
daha net bir foto koyabilirsen memnun olurum, teşekkürler

Trakya dedi ki...

Tamamlaya bilsem detaylı resimler koyucam benim yaptığım tabanlar çok amaçlı kullanılır diye düşünüyorum havalandırma polen vs kolay gelsin.