14.12.2007

İSTANBUL ORGANİZASYONU

Sayın Mustafa kabaoğlu na nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum bukadar olur mısafir perverliğinden dolayı çok çok teşekkürler Mustafa abi ben ve bazı arkadaşlar çok eleştirmiştik senin siteyi seninde kendine göre haklı sebebin olduğunu konuştuktan sonra anladım seninde dediğin gibi o yazılar olmasaydı belkide burada toplanamazdık sıcak tatlı muhabbeti yapamazdık senin sayende yeni arkadaşlar tanıdım yüz yüze konuşma imkanı oldu çok mutlu oldum ALLAH yolunu ve bereketini açık etsin İNŞALLAH. Emeği geçen herkese teşekkürler. Mustafa abinin sitesi. http://www.ozuzay.com/
Hatıra resmi çekilmeden olmaz.

Arıcılıkla uğraştıkları içinmi bilmem ama muhabbetleri bal gibi tatlı.

Sabahtan başladık yemeğe.

Tatlılara yer kalmadı

Muhabbet koyu
Kestane kebap

Magazincimi arıcımı doktormu bende anlamadım

Bu kadar arı olsa ne yapardım diye düşünüyor bence

Sandıkların başında sohbet bi başka

Sandık hastalığı kolay değil incelemeden de olmazki

Müsade et be abi çok yemeyin dedi doktor dinliyen yokki


Çekme diyor ama ben çektim

Çaylı muhabbet bi başka

Doktoru dinliyen yokki
Limonsuzda gitmez hani

Gebzede çok kahrımı çektin be bahtiyar abi
Abi birini ver bari biliyorsun ki ben gelişme çağında küçük bir çocuğum

Biz geldiik

Dersi kaynatanlar var hocam
Çokta meraklı ne görse kurcalar

Karakovan balı yemede seyret

Magazincilik zor iş siz çekin ben sizden aşırırım

Emeği çok geçti sağolsun

Sizi yerim be

3 yorum:

Hüsamettin dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar.. Tebrikler..

Ali Türk dedi ki...

İnsan resmi büyütürde aşırır o ne be,minik minik resmler öyle.Sende bir arızadır gidiyor bakalım,internet arıza,bilgisayar arıza,marangoz arıza..............bu ne yaaaaaaaaaaa?????????

Adsız dedi ki...

sayın şenol bey
sadece mustafa beyi değil
beni de eleştirmşitin zamanında
neyse
bunlar önemli değil
ben onları unuttum
arkadaşlık kapısı hala açık
selamlar