23.04.2008

ikinci oğul

Anaç sepet yeni yerinde boş gibi bu gün baktım bir tane anayı dışarıya atmışlar bir kaç gün sulu şerbetle besliyorum tarlacı kalmadı ben su ihtiyaçlarını karşılıyorum ana döllensin yakında o da bozulacak sandıkta arı oh ne rahat yan gel yat.
Sandığı oğul veren sepetin yerine sepeti beş altı metre başka yere oğul işi bitti sepetten çıkan tarlacılar oğlun içine sepet birkaç gün ölü gibi durur sonra işe devam bu arada oğuldan da vaz geçer ana memelerini temizlerler benim uyguladığım yöntem bu iki tane oğul alırım başka almam ikiden fazlası kendinide bitirir daha önce bozduğum sepetle yan yana soldaki de verse değmeyin keyfime ana bağırıp duruyor geliyorum diye bakalım kısmet.
Yeni sandıklar bitti eskilere devam yeterki gelişsinler çare düşünücem.

İkinci oğullar çıkmaya başladı Pazar günü çıkmıştı internette sorunlar var diye ancak yazabildim bağlantı kesilip geliyor bende anlayamadım idare ediyorum bekle bekle çıkmazlar azcık yanlarından ayrıldım mı çıkıyorlar üç oğul da hazır buldum demek ki benim kısmetimmiş yoksa hoşça kal derlerdi bir tane kaldı oda çıksın rahatlaya cam yirmiiki veya yirmiyedi gün geçsin onlarda sandıklara girecek hiç kapalı yavru kalmasın anada döllenmiş olsun yeni yerinde hayatına devam etsin bundan sonra sepetlerle uğraşmam emekliler uğraşsın benden pes uğraşamam artık ne bu be çıktımı acaba katçımı acaba kafam hep orda geliştir sandıklarını hazırla analarını kaç tane oğul istiyorsan al verdiğin anayı da biliyorsun zamanı sen tayin ediyorsun bundan güzel ne var .

Hiç yorum yok: