10.11.2007

YENİ SANDIKLAR

İki makine birden çalışıyoruz bir tarafta o bir tarafta ben azda olsa elimizden gelir yarın guruplanırlar bir aksilik çıkmazsa.
Sağ olsun marangoz erkan kardeş istediğim ölçülerde kesip biçiyor kafa dengi bir insan başka marangoz olsa çok biliyorsan gel kendin yap veya işim var deyip başından atar o nasıl istersen öyle yapalım diyor gerçi standart ölçüleri o da bilmiyor beklide ondan kızmıyor işçiliğide çok temiz özen gösteriyor sağolsun ellerine sağlık istediğim şekilde güzel olacaklar.


3 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Şenol'cuğum marangoz Erkan gerçekten çalıştığı belli.Ama benimde elimden gelir iki tezğahta çalışıyoruz,pek iandırıcı gelmedi be.Artis gibi poz vermişin,üzerinde zerre toz yok.Sen baksana bendeki gözlere,yermiyim sandın.Sen git ötki işi hallet,bak bahara ne kaldı şurada.Yoksa karışmam ona göre.

Trakya dedi ki...

Ben onun kadar pasaklı değilim poz verirken üstüme hava attımda ondan toz yok canım abim ama tahmin ettim biri değirmenden çıkmış sanki biri artist sanki banada inandırıcı gelmedi gerçek bende biçerken gözlerim bile toz doldu hava attım o arada çek beni dedim ondan artist gibi çıktım çok selamlar kolay gelsin abi.

İlhami Uyar dedi ki...

Yeni imalat kovanlarınız hayırlı olsun ,kullanılacak hale geldikten sonrada bu sitede görürüz inşallah,kolay gelsin başarılar diliyorum