20.09.2013

BU YIL DA BALIMIZI ALDIK

Çok uzun ara oldu blg den de uzaktım ama arıcılık ALLAH ömür verdiği sağlığım yerinde olduğu sürece arıcılığı bırakmak yok bu yıl da balımızı aldık bereket versin ALLAH olmayanlara da versin sakin arı ile çalışmak öyle zevkli ki anlatamam arada bir kaç tane yiyorum ama arada aralarında gezerken çarpıyorlar yapacak hiç bir şey yok duvar gibi önlerinde durursan olacağı bu bazen arıcılık videoları seyrederken inanın ki üzülüyorum sıcak altında maske kalın pantolon doğal olarak insan terler arılarda ter kokusundan hoşlanmadığı için saldırırlar hırçın olan arıların saldırganlığı artar yayınladığım videoda arıma sigara dumanı bile vermedim oğlumla beraber çekim yaptık arı sakin olunca maskeye gerek kalmıyor bu arıları edinmeme sebep olanlardan ALLAH razı olsun.
 
Bakıyorum ülkemizde çok arıcı karniolla çalışmaya başlamış  hiç kimse bu arı orda şurada olmaz diyemez denemeden olmaz bir dene kararını ver mesela aynı yörede olan iki arıcı biri çok memnun biri ise tam denememiş ama olmaz diyor yav yanındaki çok memnun da sen niye değilsin arkadaş bir araştır bakalım nerde hata yaptın yok olmaz dedi ya bir kere arıcılıktan anlamayan biri yolda arabayla giderken direksiyonun elinde kalmasına benzer arabanın nereye gideceği belli değil arıyı yönlendirmek çok önemli bu arı iyi yönetilir ise balını da alır arı ürünü olan her şeyi alır ha ben iğne yemekten hoşlanıyorum derse bir şey diyemem iğneye devam derim ama başkalarının da kafasını karıştırmayın derim.
 
Bu arada ilimize uzak olduğu için ilçemizde vize bal üreticileri birliği kurduk kendi yağımızla kavrulalım dedik ALLAHIN izni ile kurduk arkadaşlar başkanlık görevini bana verdiler elimden geldiğince bana verilen bu görevi layıkıyla  yapmaya çalışacam 6 ay oldu şimdilik sorun yok ilçemizde her yıl yapılan festivale katıldık gelen ziyaretçilere bal ve arı ürünleri hakkında bilgiler verdik.

Resimde görülen standımıza gelen  protokole bal hakkında bilgiler verildi arı ürünleri tanıtıldı bizim için güzel ve keyifli geçti atalarımız ne demiş birlikten kuvvet doğar hayırlısı ile birliğimizi kurduk. 

7 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Sayın başkanım, birliğiniz ülkemiz ve arıcılarımız adına hayırlı olsun.

Hasadınızda bereketli olsun inşallah.

Arı ırkınız Trakya karniolu f1::))
Trakya arısı ne zaman karniol F1 oldu beyav::))

Sağlıcakla kal.

İlhami Uyar dedi ki...

hayırlı ve bereketli olsun,kolaylık ve başarı dileklerimle

Trakya dedi ki...

Ali abi teşekkür ederim ben sordum bana karniolun alt gurubu imiş dediler beyaa bir ismi de Trakya arısı imiş ::)).

İlhami abi teşekkürler.

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Şenol bey,başkanlığın hayırlı olsun. Çocuğu sünnet ettirdin,hayırlı olsun.Hasadın bereketli olsun.Sağlıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Şenol abim benim birliğiniz hayırlı olsun. Sünneti bizim düğüne denk getirmeni de unutmadım haberin olsun :) Allah diğer mürvetlerini de görmeyi nasip etsin inşallah. Sağlıcakla kal.

Unknown dedi ki...

S.a Şenol kardeşim,
Oğlunun sünnet düğünü hayırlı olsun,
Allah cc sizlere damat olduğu günleride gösterir inşallah.
Hasatın bol ve bereketli olsun,başkanlığınıda kutlar,başarılar diler,hayırlı olmasını dilerim.

Selamlar saygılar.

Trakya dedi ki...

İlhami abi çok teşekkürler.

Vecdi abi zamanı gelmişti aradan çıkardık abi teşekkürler.

Muhteşem agam benim düğün tarihi tamamen tesadüf ama isterdim hani karşılıklı gübecik atalım kurtlarımızı dükelim beya her şeyde hayır var derler ALLAH hepimizin çocuklarının Mürvetlerini görmemizi nasip ader İNŞALLAH teşekkürler.

Mehmet iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Evlatlarımızın vatanına milletine hayırlı evlatlar olmasını cenabı Allahtan dilerim. Çok teşekkürler.