3.11.2009

TESADÜF

Tesadüfün böylesi iş yerinde bahçede dolaşırken arıcı olunca istemeden gözler her türlü arılara takılıyor sarıca arılar dikkatimi çekti yanlarına yaklaştım beni umursamadılar bile dikkatlice incelemeye başladım bende cep telefonunu hemen çıkarıp iki poz çektim jarzım gitti iki pozda kaldım benim bildiğim dişi arilar büyük olur ama burda tam tersi iş bitsin öldürürüm diyordum ki anlıyamadan dişi uçuverdi erkekte kaçtı anlıyacağınız yaza yeni bir sarıca arı kolonisi oldu galiba demek ki arı cinslerinin hepsi havada çiftleşmiyor bunu ben yeni öğrendim tesadüf.

4 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Bundan dolayıdır ki sarıca yuvaları anasız kalmıyor::))

Arı kuşlarına yem olmayıp, nesillerini devam ettiriyorlar.

Niye hayvancıkları rahatsız edersinki bilmem::))

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Enterasan demekki bu iş böylede oluyormuş bizde anaarı metrelerce çifleşme ucuşu yapıyorlar diye bilirdik
güzel bir izlenim olmuş
((bu arada sana taş atan sanki fırsatını bulsa kendi rahatsız etmeyi bırak flime alır))
KOLAYGELSİN

Trakya dedi ki...

Evet ali abi ne varova sorunları var nede sönme her yıl olduğu gibi faliyete devam ederler biz nekadar mücadele etsek onlar hiç bitmiyor onlar var olduğu sürece biz arıcılara devamlı rahatsızlık verecekler. Aliosman abi bende yeni fark ettim senin gibi havada çiftleştiğini biliyordum tesadüfen öğrenmiş olduk selamlar saygılar.

ali dedi ki...

karniyol ana arı almak istesem nasıl ulaşabilirim size