28.01.2008

PINARHİSARDAN VİZEYE

Pınarhisar dan vizeye ziyarete geldiler aliosman abi ve birlikteki üyeleri ile beraber benim sandıkların tabanları çok hoşuna gitmiş bir tane numune istedi bende kırarmıyım ağabeymi hediyem olsun dedim bide fotola dedi hiç kırarmıyım gerçi makinenin miladı doldu galiba fotoları pek beğenmiyorum ama hiç yoktan iyidir ya hiç olmasaydı.
Arıcılar bir araya gelince ne olur her arıcıda olduğu gibi bizdede koyu arıcılık muhabbeti vardı hemde bal gibi muhabbet doğal olarak bilgi paylaşımı sınırsızdı yine beklerim buyurun gelin onların geldiği gün beşlik sandıklarla uğraşıyordum uğurlu geldiler galiba marangoz hiç kaçmadı kaçmadı ama pek yardımda etmedi guruplarken beraber yaptık otuz adet beşlik sandığım oldu az işleri kaldı onlarıda yakında tamamlayıp arıları beşlik sandıklara alıcam sıkıştırmış olucam yeni sandıklarda ana kimbilir nasıl yumurta basar.


3 yorum:

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

ARICININ SOHPETİ ARI İŞİ OLUNCAYA KADAR SÜRERMİŞ , ÇÜNKÜ24 SAAT YA ARI, YADA ARICILIK SOHBETİ BAŞKA İŞ BİLMEZLER SANDIKLARIN GERCEKTENÇOK GÜZEL İNŞALLAH ÇOK BAL ALIR BERABER PAZARLARIZ SENDE MUTLU OLURSUN .,DAVET EDERSİNDE GELMEZMİYİZ TENEKEYE TAVUKTA KAPARIZ BİR GÜZELDE YERİZ KALSAGLICAKLA

İlhami Uyar dedi ki...

Allah muhabbetinizi artırsın bu güzel görüntüler tüm arıcılar arasında oluşsun,birlik beraberlik her zaman iyidir.Tüm arıcılara başarı dileklerimle.

Ali Türk dedi ki...

Sanki Edirnden Kars'a gitmişler::)))


Aranızda 25-30 km var be.Beni hasta etmeyin.